Friday 22 November 2013

#59


Another chapter written. 
So I can temporary escape from CIMA, for at least 2 months. 
I can officially on the holiday mode.

今天的考場把我人生最後一場考試的美夢給捏碎了。
是的,考試被我搞砸了。
我知道自己這張試卷考得並不理想,但依然相信上帝,也把一切交予祂手中。
結果再糟糕都是被預測得到的,我想我的心臟應該能夠負荷。
沒關係,我沒事兒。
再接再厲就行了。

No comments:

Post a Comment